Kolagen naturalny Colway
Postaw mi kawę na buycoffee.to

15:53

6 kolorów odchudzania czyli zestaw odchudzający HERBAL SLIM SYSTEM

Hej!

Ostatnio pisałam wam o mojej diecie garstkowej, dziś będzie o wspomagaczach odchudzania czyli o herbatkach Slim Herbal System.

Nie będę ukrywać, że jestem na etapie testowania całego zestawu herbatek, a że testować lubię...
A wy lubicie czytać o tym moim testowaniu, dlatego zachęcam was do dobrnięcia do końca artykułu i wypowiedzenia się!
Może znacie już ten produkt...
A może po przeczytaniu mojej opinii zechcecie poznać ;)
Kto wie!
Przeczytać na pewno warto i do tego zachęcam.

Zestaw herbatek Slim Herbal System wygląda tak:




Do paczki dołączony został list z podziękowaniem :


Oraz taka jakby instrukcja "obsługi" zestawu herbatek:


O co w tym wszystkim chodzi?


O odchudzanie rzecz jasna! 
O oczyszczanie!
O poprawę trawienia, samopoczucia i zdrowia :)

Jak dla mnie ten cały duży zestaw 6 herbatek, to plan odchudzania, który realizowany zgodnie z wytycznymi ma poprawić pracę jelit, poczynić detoks oraz sprawić, że odchudzanie będzie efektywniejsze i szybsze.

Nie od dziś wiadomo, że aby schudnąć trzeba dużo pić - i ten punkt mamy załatwiony, bo pijąc 6 herbatek ziołowych w ciągu dnia dostarczymy organizmowi taką ilość wody jaką potrzebuje.
Te herbatki to idealne rozwiązanie dla osób, które nienawidzą pić wody - czyli dla mnie. Nie lubię, nie znoszę i jeśli to robię to znaczy, że mocno się poświęcam. Zdecydowanie bardziej wolę własnie takie ziółka niż wodę - przynajmniej mają jakiś smak!
No własnie - jeśli o smakach już rozmawiamy herbatka niebieska jest obrzydliwa! Ale cóż - widocznie taka musi być.



Jak wygląda mój dzień z Herbal Slim?


Wstaje rano i pierwsze co robię to zaparzam dwie pierwsze herbatki czyli zieloną i czerwoną. Czemu tak? Bo jestem bałaganiara i przez pierwsze dwa dni nie mogłam się przyzwyczaić i zapamiętać tego, że mam wypić w ciągu dwóch godzin od przebudzania 2 herbatki.

Pierwszą herbatkę należy wypić między 8.00 a 10.00 - po śniadaniu.
Drugą między 10.00, a 12.00 - po drugim śniadaniu.

I kolejne, co 2 godziny, czyli herbatkę niebieską pijemy między 12.00, a 14.00, natomiast żółtą między 14.00, a 16.00.

Wieczorem zostaną nam do wypicia jeszcze dwie herbatki między 16.00, a 17.00 pomarańczowa i miedzy 18.00 a 21.00 fioletowa.

Każda z tych herbatek ma inne działanie. cały zestaw natomiast ma nam pomóc schudnąć.

Ja testuję ten zestaw od ponad tygodnia razem z mężem i już mam swoje zdanie na ten temat.

Oto moje spostrzeżenia



PLUSY :

* Herbatki, oprócz niebieskiej i fioletowej są całkiem smaczne.

* Fajne w tym zestawie jest to, że musimy wypić dużo płynu w ciągu dnia, a ja z tym mam zawsze problem. Mało piję w ciągu dnia, więc trudniej mi jest oczyścić organizm z toksyn i trudniej jest mi schudnąć.

* Zestaw został tak stworzony, by w każdej porze dnia maksymalnie wykorzystać możliwości naszego organizmu. Podkręcić metabolizm, oczyścić jelita, poprawić funkcjonowanie żołądka.

* To na pewno jeden z lepszych systemów wspomagających odchudzanie jaki ostatnio testowałam. Nie lubię tabletek bo brzmią mocno sztucznie, a zioła... czemu nie? I JEST NATURALNIE!

* Podczas picia tych herbatek wydaje mi się, że jadłam mniej, nie miałam takich napadów ssania wieczorami jak to zwykle u mnie bywa.

* Zauważyłam, że częściej niż zwykle latam do kibelka, także widać oczyszczanie organizmu działa, hehe

* No i na koniec muszę powiedzieć, że czuję się lekko, ale nie wiem czy to zasługa tego zestawu czy raczej tego, że zmieniłam odżywianie :)

Moja waga ani drgnęła, ale nie ma się czego spodziewać po tygodniu stosowania. Moim zdaniem to za krótko na jakiekolwiek efekty. Nie martwi mnie to, bo nie jestem zwolenniczką szybkiego chudnięcia, bo to się źle kończy: rozstępy, efekt jojo. Ja tam wolę powoli, ale skutecznie i na długo :)

Co do MINUSÓW:

* Na pewno nie jest to zestaw dla ludzi niezorganizowanych, szałaputowatych jak mój mąż. Zapominał pić herbatki, pomijał, mylił kolejność. Niestety ludzie zabiegani, zapracowani nie będą mieli czasu pilnować czasu spożywania ziółek.

* Nie każdą z tych herbatek pije się z przyjemnością, jak pisałam wyżej dwie z nich są obrzydliwe w smaku jak dla mnie, ale to też kwestia indywidualna. Mojemu mężowi akurat wszystkie smakowały.

Jak wam się podoba takie odchudzanie z Herbal Slim?
Skusilibyście się, by wypróbować taki zestaw?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 DS , Blogger