Kolagen naturalny Colway
Postaw mi kawę na buycoffee.to

14:55

Bigos z dyni i cukinii

Pyszny, zdrowy i błyskawicznie się robi! Dziś przepis na bigos z dyni i cukinii. Jedliście kiedyś? Jeśli nie to macie jeszcze szansę, bo zarówno dynie jak i cukinię można jeszcze kupić na straganach targowych. Korzystajcie, bo to ostatnio dzwonek! Zaraz zacznie się zima i wtedy to już nam tylko słoiki zostaną ;)



Do zrobienia bigosu potrzebne będą:
Dynia
Cukinia
Pół pętka kiełbasy
Czerwona papryka
Mała cebula
2 pomidory
sól, pieprz

Wszystkie składniki kroimy w kosteczkę. Na patelni podsmażamy najpierw kiełbasę, następnie dorzucamy cebulę. Gdy te dwa składniki się zasmażą (powinny się zrumienić) dorzucamy cukinie i dynię, po chwili pomidora i paprykę. 
Ja robiłam ten bigos na patelni, więc przykryłam ja pokrywką i zostawiłam na ogniu na 15 minut. Tyle czasu wystarczy by cukinia i dynia zmiękły.

Bigos pycha!
A nie mówiłam, że to przepis na danie szybkie i łatwe? ;)

Kto będzie robił, by spróbować?! :)


2 komentarze:

  1. Wygląda pysznie:) Robię taki, ale bez dyni:) Chętnie spróbuję z dynią, bo tak naprawdę to nigdy nie wiem co z nią zrobić;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna inspiracja! Chętnie wypróbuję!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 DS , Blogger