Kolagen naturalny Colway
Postaw mi kawę na buycoffee.to

14:04

KONKURS! Oczyść organizm z Teekanne.

Wróciłaaaaam!

Urlop to fajna rzecz, szkoda tylko, że jest taki krótki.



No ale nic to, trzeba wracać do pracy i wywiązać się z zobowiązań. Z jednym z nich zamierzam się zmierzyć już dziś... no dobra - jutro! :)

Tak jak obiecywałam przed urlopem zaraz po powrocie ogłoszę konkurs. Tak więc ogłaszam!:)
Już jutro na moim Facebooku pojawi się baner konkursowy.

Konkurs potrwa od 10 do 17 sierpnia, a jedyne co trzeba będzie zrobić to polubić mojego bloga, udostępnić baner konkursowy i napisać dosłownie w dwóch słowach dlaczego nagroda miałaby trafić akurat do ciebie.

Ze wszystkich uczestników wybiorę dwie najfajniejsze odpowiedzi - bo nagrody są dwie :)

Nagrody ufundowała Firma Teekanne - dwa zestawy herbatek do detoksykacji.
O tym jak oczyścić organizm przeczytacie TUTAJ.

Zapraszam zatem serdecznie wszystkich, którzy chcą wziąć udział w konkursie na mojego Fan Page'a i życzę powodzenia! :)

A ja tymczasem zmykam rozpakowywać walizki! ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 DS , Blogger