Kolagen naturalny Colway
Postaw mi kawę na buycoffee.to

09:02

Marii Treben sposoby na otyłość

O Marii Treben pewnie nie każdy słyszał, ale o ziołach szwedzkich powinno wielu z was coś "świtać". Maria Treben to austriacka zielarka, autorka książki pt. "Apteka Pana Boga". Maria Treben była wielką propagatorką zdrowego żywienia, zachęcała do korzystania z dobrodziejstw natury, robienia przetworów z owoców i warzyw. Zbierała, poznawała i suszyła zioła już w czasach liceum. Ja osobiście bardzo cenię sobie tą panią i przyznam, że mam w swojej domowej biblioteczce jej książkę, często korzystam z jej rad. Ostatnio przy okazji szukania jakiegoś domowego sposobu na ból brzucha u dziecka przypomniałam sobie o tej publikacji i wertując strony trafiłam na porady w sprawie otyłości. 


Ciekawe miała Pani Maria spojrzenie na otyłość, a jej rady są także niekonwencjonalne. Czy działają? Mówię szczerze - nie wiem, nie sprawdzałam, ale wiedzą swoją podzielić się muszę :)

Rady Marii Treben na otyłość:

"Najlepszym warzywem dietetycznym, które można podać choremu na cukrzycę jest korzeń cykorii. Należy go dobrze namoczyć, podobnie jak liście endywii przeznaczone na sałatkę, aby nieco złagodzić gorzkawy smak. Dodatkowo herbatka z kwiatów i łodyg cykorii jest świetnym środkiem przy leczeniu otyłości. Dziennie wypija się dwie szklanki tej herbatki".
"Szczególnie zalecany w otyłości jest przywrotnik. Picie dwóch do trzech szklanek herbatki z przywrotnika działa bardzo korzystnie."
"Jeśli potrzebny jest wypróbowany lek moczopędny  pijcie wtedy herbatkę ze znamion kukurydzy, która jest jednocześnie skutecznym i nieszkodliwym lekiem redukującym masę ciała i środkiem przeciw otyłości. Jeżeli przechowuje się surowiec, który nie został dobrze wysuszony, to traci on działanie moczopędne, a nabiera właściwości przeczyszczających."
Cytaty pochodzą z książki:



Więcej o Marii Treben przeczytacie TUTAJ.

No i jak wam się podobają takie rady? Przydatne?
No, na pewno niekonwencjonalne, a czy te herbatki zadziałają... dowiedzą się o tym tylko ci, którzy się skuszą na wypróbowanie nowych sposobów.
Jeśli wypróbujecie - dajcie znać! Myślę, że nie tylko ja jestem ciekawa efektów :)



2 komentarze:

  1. Sam posiadam tę książkę i również ją polecam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ba! To pozycja obowiązkowa każdego zielarza :)

      Usuń

Copyright © 2016 DS , Blogger