Kolagen naturalny Colway
Postaw mi kawę na buycoffee.to

10:48

Odchudzanie: Fakty i mity!

Hej!
Dziś taki mały przerywnik. Ciagle brakuje mi czasu, dzień miał się robić coraz dłuższy, a mi się wydaje, że coraz krótszy... ;)
Tyle spraw na głowie, tyle niedokończonych rzeczy... też tak macie? ;)

Żeby nie zanudzać was ciągle tym samym tematem dotyczącym żywieniowych ześwirowań, postanowiłam podzielić się z Wami fajną publikacją, która znalazłam w sieci: krótką, bo tylko 53 stronicową książeczką w pdf (do pobrania TUTAJ, lub klikając w obrazek), ale za to bardzo treściwą. Przyjemnie się czyta i przyznam, że można się dowiedzieć wielu ciekawych rzeczy o odchudzaniu. Link do tej publikacji dostępny jest również na moim FB. ZAPRASZAM! Obiecuję, że nie będzie nudno! ;)
Także jeśli ktoś jest na diecie lub planuje zrzucić parę kilo w najbliższym czasie, to zachęcam do czytania - i publikacji udostępnionej i mojego bloga. Warto wiedzieć więcej o odchudzaniu niż mniej, nieprawdaż? :)


5 komentarzy:

  1. w sumie się nie dziwię, ze książka taka krótka, bo co tu dużo kryć prawda jest jedna. Aby schudną trzeba dbać o to co się je i regularnie uprawiać sport :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda ciekawie. Chętnie bym przeczytała.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam. Można się dowiedziec kilku ciekawych rzeczy, ale to samo znajdziemy w internecie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sandra dlatego jest to DARMOWY ebook :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 DS , Blogger