Kolagen naturalny Colway
Postaw mi kawę na buycoffee.to

16:12

Powrót blogerki marnotrawnej!

Hej dziewczyny! Pewnie większość z Was położyła już na mnie krechę... nie dziwię się, bo dłuuuuuuuugo mnie nie było. Dużo się w moim życiu pozmieniało. Nie będę może wchodzić w szczegóły, bo i po co to komu...

Lepiej nadrobić stracony czas i właśnie to zamierzam zrobić. Obiecałam wam konkurs i dotrzymam słowa! Dla ułatwienia powiem, że pytanie konkursowe pojawi się jutro :) Także wszystkie laski chętne na ten kosmetyk, bądźcie czujne!



Jeszcze tylko kilka słów o zasadach. Zasady są proste. Jutro na blogu pojawia się pytanie. Kto pierwszy odpowie w komentarzu, ten wygrywa.

Życzę powodzenie i do jutra! :)

5 komentarzy:

  1. No ja mam nadzieję, że jutrzejsze pytanie nie będzie zbyt trudne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się, by nie było ;) Ale nie ma nic za darmo, więc nie spodziewaj się, że po prostu klikniesz i wygrasz! :)

      Usuń
  2. dlaczego tylko "hej dziewczyny" a co ze mną:D wbrew pozorom faceci też odwiedzają twojego bloga;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niesamowite! Bardzo Ci dziękuję za ten komentarz! naprawdę się nie spodziewałam i jest mi ogromnie miło coś takiego czytać :)
      Przyznam szczerze, że myślałam, że mało kto tu zagląda, a jeśli już to tylko osoby, które mają mnie w tzw. "ulubionych". Pozdrawiam i zapraszam jeszcze bo szykują się zmiany... tylko ciiiiiii! ;)

      Usuń

Copyright © 2016 DS , Blogger